Active Topics

CUTI SEKOLAH BERMULA.

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 271
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by napisah » Sun May 26, 2019 2:38 pm

Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 1027
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by feyaa27 » Wed May 29, 2019 6:25 am

napisah wrote:
Sun May 26, 2019 2:38 pm
Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D


Aktivi yang saya buat ialah tido 😁😁😂
💙FN💛

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 4396
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by zylajasmine » Thu May 30, 2019 12:10 pm

feyaa27 wrote:
Wed May 29, 2019 6:25 am
napisah wrote:
Sun May 26, 2019 2:38 pm
Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D


Aktivi yang saya buat ialah tido 😁😁😂
memang tido je lah keja nya. nak nak bulan puasa ni.. macam la letih beno puasa tu.. :lol: :lol: :lol: :lol:
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 4000
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by Nursahirah74 » Sun Jun 02, 2019 9:25 pm

napisah wrote:
Sun May 26, 2019 2:38 pm
Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D

kadang2 main forum , layan youtube je ..nak2 cartoon uishh seronok 😂😂
❤️ara 🐼

User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 2
Posts: 271
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by napisah » Mon Jun 03, 2019 4:16 pm

feyaa27 wrote:
Wed May 29, 2019 6:25 am
napisah wrote:
Sun May 26, 2019 2:38 pm
Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D


Aktivi yang saya buat ialah tido 😁😁😂
Kamu memang kuat tidor.. :lol:

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 1027
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by feyaa27 » Sat Jun 08, 2019 7:41 pm

napisah wrote:
Mon Jun 03, 2019 4:16 pm
feyaa27 wrote:
Wed May 29, 2019 6:25 am
napisah wrote:
Sun May 26, 2019 2:38 pm
Sekolah dah Mula bercuti.apa aktiviti kauorg buat putera puteri nurul iman? Jangan asyik tido je.. :D


Aktivi yang saya buat ialah tido 😁😁😂
Kamu memang kuat tidor.. :lol:



Dah tak tau nak buat aktiviti apa.... Saya tido la :D
💙FN💛

User avatar
Ikasnow
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 918
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:14 am
Mood:
Has thanked: 5 times
Gender:

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by Ikasnow » Wed Jun 12, 2019 11:21 pm

feyaa27 wrote:
Sat Jun 08, 2019 7:41 pm
napisah wrote:
Mon Jun 03, 2019 4:16 pm
feyaa27 wrote:
Wed May 29, 2019 6:25 am




Aktivi yang saya buat ialah tido 😁😁😂
Kamu memang kuat tidor.. :lol:



Dah tak tau nak buat aktiviti apa.... Saya tido la :D
buat laa senam ke , atau un buat yoga hahaha
💚iqa💚

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan
Leftenan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 1027
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: CUTI SEKOLAH BERMULA.

Post by feyaa27 » Wed Jun 12, 2019 11:29 pm

Ikasnow wrote:
Wed Jun 12, 2019 11:21 pm
feyaa27 wrote:
Sat Jun 08, 2019 7:41 pm
napisah wrote:
Mon Jun 03, 2019 4:16 pm


Kamu memang kuat tidor.. :lol:



Dah tak tau nak buat aktiviti apa.... Saya tido la :D
buat laa senam ke , atau un buat yoga hahaha



Kalau rajin ...saya bersensm
💙FN💛

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”