Active Topics

BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Aktiviti-Aktiviti Yang di Jalankan Oleh Rumah Nurul Iman Atau Pelawat

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 18
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by nananazeri » Sun Jan 27, 2019 6:42 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun Jan 27, 2019 6:31 pm
nananazeri wrote:
Sun Jan 27, 2019 6:11 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Jan 27, 2019 6:02 pm


Boleh lak karok kat sini haha😂😂😂
Hahahaha bayar laa mne boleh free
Sedap ke suara tu hahaha😂😂😅😅
Sedap kot.. Mcm katak 😂😂
Nn🙈💜

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by zylajasmine » Mon Jan 28, 2019 9:16 am

Paktam wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:30 pm
zylajasmine wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:25 pm
Image


dapat apa tu aiman???
Dapat cadbury la tu
Cadbury ke kitkat? Kitkat kan dapat yang ni? Hahahahahha
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 18
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by nananazeri » Mon Jan 28, 2019 10:41 am

zylajasmine wrote:
Mon Jan 28, 2019 9:16 am
Paktam wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:30 pm
zylajasmine wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:25 pm
Image


dapat apa tu aiman???
Dapat cadbury la tu
Cadbury ke kitkat? Kitkat kan dapat yang ni? Hahahahahha
Kitkat laa sbb saya nampak warna merah
Nn🙈💜

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by Nursahirah74 » Mon Jan 28, 2019 4:41 pm

zylajasmine wrote:
Mon Jan 28, 2019 9:16 am
Paktam wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:30 pm
zylajasmine wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:25 pm
Image


dapat apa tu aiman???
Dapat cadbury la tu
Cadbury ke kitkat? Kitkat kan dapat yang ni? Hahahahahha

Tapi setengah dapat cadbury dan kitkat hahah saya dapat kitkat hahah😂😂😂
❤️ara 🐼

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 3
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by Faizrosdi03 » Sun Feb 03, 2019 10:44 pm

Nursahirah74 wrote:
Mon Jan 28, 2019 4:41 pm
zylajasmine wrote:
Mon Jan 28, 2019 9:16 am
Paktam wrote:
Tue Jan 22, 2019 5:30 pm


Dapat cadbury la tu
Cadbury ke kitkat? Kitkat kan dapat yang ni? Hahahahahha

Tapi setengah dapat cadbury dan kitkat hahah saya dapat kitkat hahah😂😂😂
Buka iskandar macam nak makan aiman je
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 9
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by Nursahirah74 » Sun Feb 03, 2019 11:52 pm

Faizrosdi03 wrote:
Sun Feb 03, 2019 10:44 pm
Nursahirah74 wrote:
Mon Jan 28, 2019 4:41 pm
zylajasmine wrote:
Mon Jan 28, 2019 9:16 am


Cadbury ke kitkat? Kitkat kan dapat yang ni? Hahahahahha

Tapi setengah dapat cadbury dan kitkat hahah saya dapat kitkat hahah😂😂😂
Buka iskandar macam nak makan aiman je

Haah la ada betul jugak tu 😅😅 muka dia tu menyeramkan
❤️ara 🐼

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 3
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by Faizrosdi03 » Mon Feb 04, 2019 10:47 pm

Nursahirah74 wrote:
Sun Feb 03, 2019 11:52 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Feb 03, 2019 10:44 pm
Nursahirah74 wrote:
Mon Jan 28, 2019 4:41 pm



Tapi setengah dapat cadbury dan kitkat hahah saya dapat kitkat hahah😂😂😂
Buka iskandar macam nak makan aiman je

Haah la ada betul jugak tu 😅😅 muka dia tu menyeramkan
Aiman happy je bila orng tangkap gambar
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 22
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: BERSAMA PENGURUSAN PASIR PERAK

Post by zylajasmine » Thu May 30, 2019 12:20 pm

Faizrosdi03 wrote:
Mon Feb 04, 2019 10:47 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Feb 03, 2019 11:52 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Feb 03, 2019 10:44 pm

Buka iskandar macam nak makan aiman je

Haah la ada betul jugak tu 😅😅 muka dia tu menyeramkan
Aiman happy je bila orng tangkap gambar
sape je yang tak happy bila orang tangkap gambar dia..
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

Post Reply

Return to “Aktiviti Rumah Nurul Iman”