Active Topics

Azam tahun baru 2019

Forum Berkaitan Pendidikan, Matapelajaran Dan sekolah

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 34
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Azam tahun baru 2019

Post by Nursahirah74 » Thu Aug 15, 2019 12:40 pm

zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:01 am
Iskandar wrote:
Sun Aug 11, 2019 11:06 pm
Paktam wrote:
Sat Dec 29, 2018 12:39 am
Buat blog pertama anda

Sekarang ni nak buat blog tak susah. Senang sahaja terutama sekali kalau anda gunakan WordPress. Saya dah buat satu panduan mudah menggunakan WordPress yang boleh membantu anda mulakan perjalanan blog anda.

Dah buat blog anda sendiri? Mungkin azam tahun baru saya senaraikan selepas ini sesuai untuk anda…
saya akan belajar elok elok sampai saya berjaya Muhammad
In shaa allah. Kena rajin berusaha. Bukan berangan je ye


insya Allah kamu pon bole berjaya jugak 😁😁
❤️ara 🐼

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 8
Posts: 4442
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Azam tahun baru 2019

Post by zylajasmine » Thu Aug 15, 2019 1:40 pm

Nursahirah74 wrote:
Thu Aug 15, 2019 12:40 pm
zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:01 am
Iskandar wrote:
Sun Aug 11, 2019 11:06 pm

saya akan belajar elok elok sampai saya berjaya Muhammad
In shaa allah. Kena rajin berusaha. Bukan berangan je ye



insya Allah kamu pon bole berjaya jugak 😁😁

Semua orang boleh. Nak dengan tak nak usaha je. Kalau asyik tido je. Asyik tengok TV je. Asyik lepak je. Asyik bercinta je. Memang x ke mana lah. 😎😎😎
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 34
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Azam tahun baru 2019

Post by Nursahirah74 » Thu Aug 15, 2019 4:25 pm

zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 1:40 pm
Nursahirah74 wrote:
Thu Aug 15, 2019 12:40 pm
zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:01 am


In shaa allah. Kena rajin berusaha. Bukan berangan je ye



insya Allah kamu pon bole berjaya jugak 😁😁

Semua orang boleh. Nak dengan tak nak usaha je. Kalau asyik tido je. Asyik tengok TV je. Asyik lepak je. Asyik bercinta je. Memang x ke mana lah. 😎😎😎


xda apa yg nak dikatakan dah 😂😂😂
❤️ara 🐼

Iskandar
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Malaysia
Posts in topic: 14
Posts: 215
Joined: Tue Dec 25, 2018 6:36 pm
Has thanked: 9 times

Re: Azam tahun baru 2019

Post by Iskandar » Thu Aug 29, 2019 4:44 pm

zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:01 am
Iskandar wrote:
Sun Aug 11, 2019 11:06 pm
Paktam wrote:
Sat Dec 29, 2018 12:39 am
Buat blog pertama anda

Sekarang ni nak buat blog tak susah. Senang sahaja terutama sekali kalau anda gunakan WordPress. Saya dah buat satu panduan mudah menggunakan WordPress yang boleh membantu anda mulakan perjalanan blog anda.

Dah buat blog anda sendiri? Mungkin azam tahun baru saya senaraikan selepas ini sesuai untuk anda…
saya akan belajar elok elok sampai saya berjaya Muhammad
In shaa allah. Kena rajin berusaha. Bukan berangan je ye
saya akan belajar sungguh sungguh

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 34
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Azam tahun baru 2019

Post by Nursahirah74 » Sun Sep 01, 2019 12:33 pm

Iskandar wrote:
Thu Aug 29, 2019 4:44 pm
zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:01 am
Iskandar wrote:
Sun Aug 11, 2019 11:06 pm

saya akan belajar elok elok sampai saya berjaya Muhammad
In shaa allah. Kena rajin berusaha. Bukan berangan je ye
saya akan belajar sungguh sungguh
Insya Allah .. Kena bertekad sungguh2
❤️ara 🐼

Iskandar
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Malaysia
Posts in topic: 14
Posts: 215
Joined: Tue Dec 25, 2018 6:36 pm
Has thanked: 9 times

Re: Azam tahun baru 2019

Post by Iskandar » Sun Sep 08, 2019 9:44 am

zylajasmine wrote:
Thu Aug 15, 2019 11:00 am
abdrahim wrote:
Mon Feb 25, 2019 2:54 am
Azam saya nak jagi kurus
Kurus ke? 🤔😎
azam tahun baru saya akan berlaja sungguh sungguh
NI

Post Reply

Return to “Pendidikan Dan Sekolah”