Active Topics

Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
MohdThaha98
Ahli Baru
Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 9
Joined: Wed Nov 21, 2018 2:25 pm
Mood:
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by MohdThaha98 » Wed Nov 28, 2018 3:21 pm

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
ALHAMDULILLAH..tapi waktu saye msuk asrama dlu asrama laki dh cm skrng bkn mcm yang dlm gmbar tu..cuma rumah mkcik Ina ada lgi wktu tu.. ;)

aiman33
Ahli Forum
Koperal
Koperal
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 158
Joined: Tue Dec 25, 2018 8:08 pm
Mood:
Has thanked: 2 times
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by aiman33 » Wed Dec 26, 2018 11:51 am

Paktam wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:44 am
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
Alhamdulillah..bersyukur apa ada
Syukurlah... kita dah hidup dengan selesa

qenzz
Ahli Forum
Staf Sarjan
Staf Sarjan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 525
Joined: Wed Dec 12, 2018 1:24 pm
Mood:
Has thanked: 1 time
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by qenzz » Thu Dec 27, 2018 2:38 am

[quote=zylajasmine post_id=1364 time=1543371926 user_id=49]
[center][url=https://ibb.co/sQgMCH8][img]https://i.ibb.co/5v1fkFb/asrama-lelaki.jpg[/img][/url][/center]

ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..


fazia ingat lagi, dulu atap ni bocor2 . budak lelaki selalu gak mandi air hujan . bila ribut petir rasa macam nak tercabut jugaklah atap rumah tu hehehe :P :P
alhamdulillah sekarang semuanya selesa. Terima kasih kepada semua yang membantu asrama ni darpda pertolongan penghuni asrama sehinggalah tetamu nuruliman :D
[/quote]
Alhamdullilah la dah ade katil almari semua sekarang Huhu

qenzz
Ahli Forum
Staf Sarjan
Staf Sarjan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 525
Joined: Wed Dec 12, 2018 1:24 pm
Mood:
Has thanked: 1 time
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by qenzz » Sun Dec 30, 2018 5:14 am

MohdThaha98 wrote:
Wed Nov 28, 2018 3:21 pm
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
ALHAMDULILLAH..tapi waktu saye msuk asrama dlu asrama laki dh cm skrng bkn mcm yang dlm gmbar tu..cuma rumah mkcik Ina ada lgi wktu tu.. ;)
mesti rindu kan masa ni thaha :D
EVOS @TuTuru :geek: :roll:

qenzz
Ahli Forum
Staf Sarjan
Staf Sarjan
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 3
Posts: 525
Joined: Wed Dec 12, 2018 1:24 pm
Mood:
Has thanked: 1 time
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by qenzz » Sun Dec 30, 2018 5:14 am

aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 11:51 am
Paktam wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:44 am
zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..
Alhamdulillah..bersyukur apa ada
Syukurlah... kita dah hidup dengan selesa
betul tu...sekarang kita dah ada katil almari semua :D
EVOS @TuTuru :geek: :roll:

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 29
Posts: 4444
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by zylajasmine » Tue Jan 01, 2019 6:06 pm

qenzz wrote:
Sun Dec 30, 2018 5:14 am
aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 11:51 am
Paktam wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:44 am


Alhamdulillah..bersyukur apa ada
Syukurlah... kita dah hidup dengan selesa
betul tu...sekarang kita dah ada katil almari semua :D
Kena sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Budak2 sekarang lagi lah. Perlu beljo je. Ini idok.. Beljo pun memain. Macam mana nak cemerlang. Ha.
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 46
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Faizrosdi03 » Mon Jan 21, 2019 3:36 pm

zylajasmine wrote:
Tue Jan 01, 2019 6:06 pm
qenzz wrote:
Sun Dec 30, 2018 5:14 am
aiman33 wrote:
Wed Dec 26, 2018 11:51 am


Syukurlah... kita dah hidup dengan selesa
betul tu...sekarang kita dah ada katil almari semua :D
Kena sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Budak2 sekarang lagi lah. Perlu beljo je. Ini idok.. Beljo pun memain. Macam mana nak cemerlang. Ha.
Betul tu belojo sampai besor🤗🤗
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

User avatar
zylajasmine
Global Moderator
Global Moderator
Mejor General
Mejor General
Malaysia
Posts in topic: 29
Posts: 4444
Joined: Mon Nov 19, 2018 9:03 pm
Mood:
Has thanked: 14 times
Been thanked: 78 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by zylajasmine » Mon Jan 21, 2019 5:23 pm

Faizrosdi03 wrote:
Mon Jan 21, 2019 3:36 pm
zylajasmine wrote:
Tue Jan 01, 2019 6:06 pm
qenzz wrote:
Sun Dec 30, 2018 5:14 am


betul tu...sekarang kita dah ada katil almari semua :D
Kena sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Budak2 sekarang lagi lah. Perlu beljo je. Ini idok.. Beljo pun memain. Macam mana nak cemerlang. Ha.
Betul tu belojo sampai besor🤗🤗

apa yang belojo nye pakdi oiii.. hahahaha.. main tulis je.. hahaha.. belajo check balik mcj tu.. apa yang kita tulis.. tak de la salah.. atau typo.. hahaha
*❀﷽❀*
💖🌹ZylaJasmine🌹💖

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 32
Posts: 4024
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 20 times
Gender:

PINGAT

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by Nursahirah74 » Mon Jan 21, 2019 9:48 pm

zylajasmine wrote:
Mon Jan 21, 2019 5:23 pm
Faizrosdi03 wrote:
Mon Jan 21, 2019 3:36 pm
zylajasmine wrote:
Tue Jan 01, 2019 6:06 pm


Kena sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Budak2 sekarang lagi lah. Perlu beljo je. Ini idok.. Beljo pun memain. Macam mana nak cemerlang. Ha.
Betul tu belojo sampai besor🤗🤗

apa yang belojo nye pakdi oiii.. hahahaha.. main tulis je.. hahaha.. belajo check balik mcj tu.. apa yang kita tulis.. tak de la salah.. atau typo.. hahaha


Hmmm sebenarnya saya pun tak fahm 😕😕😂😂 apa yang @Faizroadi03 taip huhu
❤️ara 🐼

User avatar
nananazeri
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 61
Posts: 1606
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:33 am
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times
Gender:

Re: Andai Dapat Ku Undurkan Masa

Post by nananazeri » Mon Jan 21, 2019 9:50 pm

zylajasmine wrote:
Wed Nov 28, 2018 10:25 am
Image
ha.. kalau kome nak tahu.. ni la asrama budak lelaki dulu.. sebelum kome duduk yang sekarang ni.. ini rupa nya tahu.. sekarang ni alhamdulillah dah.. katil sorang satu..


fazia ingat lagi, dulu atap ni bocor2 . budak lelaki selalu gak mandi air hujan . bila ribut petir rasa macam nak tercabut jugaklah atap rumah tu hehehe :P :P
alhamdulillah sekarang semuanya selesa. Terima kasih kepada semua yang membantu asrama ni darpda pertolongan penghuni asrama sehinggalah tetamu nuruliman :D
Lawanya asrama dulu.. Tapi bersyukur ap yg ada
Nn🙈💜

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”