Active Topics

LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Forum Khas Untuk Penghuni Dan Bekas Penghuni Rumah Nurul Iman

Moderators: zylajasmine, napisah

Post Reply
SyedReza89
Ahli Forum
Sarjan
Sarjan
Malaysia
Posts in topic: 1
Posts: 455
Joined: Wed Nov 28, 2018 11:03 am
Mood:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times
Gender:

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by SyedReza89 » Sat Feb 09, 2019 1:43 pm

Faizrosdi03 wrote:
Sat Feb 09, 2019 11:35 am
Nursahirah74 wrote:
Fri Feb 08, 2019 10:12 pm
Nursahirah74 wrote:
Fri Feb 08, 2019 8:28 pm



Yela tapi smua ok 😏😏😏

Sorry2 tapi tak semua perempuan kuat cemburu 😊😊😊
Kalau macam tu ce bagi demo dulu
Aik bole demo-demo pulak...
:lol: Syed :lol:

User avatar
feyaa27
Ahli Forum
Leftenan Muda
Leftenan Muda
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 5
Posts: 974
Joined: Thu Nov 22, 2018 10:28 am
Mood:
Has thanked: 24 times
Gender:

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by feyaa27 » Sun Feb 10, 2019 10:13 am

Faizrosdi03 wrote:
Sat Feb 09, 2019 11:35 am
Nursahirah74 wrote:
Fri Feb 08, 2019 10:12 pm
Nursahirah74 wrote:
Fri Feb 08, 2019 8:28 pm



Yela tapi smua ok 😏😏😏

Sorry2 tapi tak semua perempuan kuat cemburu 😊😊😊
Kalau macam tu ce bagi demo dulu


Uishh pakdi sampai nak demo ke
💙FN💛

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 24
Posts: 3485
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Paktam » Sun Feb 10, 2019 10:51 am

Matasepet wrote:
Sat Feb 09, 2019 12:25 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sat Feb 09, 2019 11:35 am
Nursahirah74 wrote:
Fri Feb 08, 2019 10:12 pm



Sorry2 tapi tak semua perempuan kuat cemburu 😊😊😊
Kalau macam tu ce bagi demo dulu
Kalau nak demo buat sendiri🤣
Jom LA buat ramai ii
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

Matasepet
Ahli Forum
Kapten
Kapten
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 12
Posts: 1530
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Matasepet » Sun Feb 10, 2019 11:26 pm

Paktam wrote:
Sun Feb 10, 2019 10:51 am
Matasepet wrote:
Sat Feb 09, 2019 12:25 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sat Feb 09, 2019 11:35 am

Kalau macam tu ce bagi demo dulu
Kalau nak demo buat sendiri🤣
Jom LA buat ramai ii
Macam mana nak buat
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 4
Posts: 254
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by napisah » Tue Feb 12, 2019 9:56 am

Matasepet wrote:
Sun Feb 10, 2019 11:26 pm
Paktam wrote:
Sun Feb 10, 2019 10:51 am
Matasepet wrote:
Sat Feb 09, 2019 12:25 pm


Kalau nak demo buat sendiri🤣
Jom LA buat ramai ii
Macam mana nak buat
Apa benda la yang kau org bincang ni. Pening2. :lol:

User avatar
napisah
Global Moderator
Global Moderator
Sarjan
Sarjan
Negeri Kedah, Malaysia
Posts in topic: 4
Posts: 254
Joined: Wed Nov 21, 2018 11:35 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by napisah » Tue Feb 12, 2019 9:59 am

zylajasmine wrote:
Sun Feb 03, 2019 2:16 pm
cemburu? Sinonim dengan perempuan kan. Tapi adakah si jejaka ni tak de rasa cemburu? Atau tak sayang pasangan nya? Jom kita kupas.. Lelaki atau perempuan yang kuat cemburu?
Lelaki dan perempuan sama je. Masing2 ada sikap cemburu.

User avatar
Nursahirah74
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Malaysia
Posts in topic: 28
Posts: 3727
Joined: Thu Nov 22, 2018 3:35 pm
Mood:
Has thanked: 19 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Nursahirah74 » Tue Feb 12, 2019 5:49 pm

napisah wrote:
Tue Feb 12, 2019 9:59 am
zylajasmine wrote:
Sun Feb 03, 2019 2:16 pm
cemburu? Sinonim dengan perempuan kan. Tapi adakah si jejaka ni tak de rasa cemburu? Atau tak sayang pasangan nya? Jom kita kupas.. Lelaki atau perempuan yang kuat cemburu?
Lelaki dan perempuan sama je. Masing2 ada sikap cemburu.

Ye betul tu lelaki ngan perempuan pun ada sikap cemburu tpi yg kuat cemburu @Paktam😅😅
💕 Ara 💕

Faizrosdi03
Ahli Forum
Mejor
Mejor
Indonesia
Posts in topic: 12
Posts: 1914
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:45 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 17 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Faizrosdi03 » Tue Feb 12, 2019 9:55 pm

napisah wrote:
Tue Feb 12, 2019 9:59 am
zylajasmine wrote:
Sun Feb 03, 2019 2:16 pm
cemburu? Sinonim dengan perempuan kan. Tapi adakah si jejaka ni tak de rasa cemburu? Atau tak sayang pasangan nya? Jom kita kupas.. Lelaki atau perempuan yang kuat cemburu?
Lelaki dan perempuan sama je. Masing2 ada sikap cemburu.
Makcik kita taken sapa yg ada awek pastu tenggak dia cemburu tak
Allah 😎😎Faizrosdi cool Muhammad 😎😎

Matasepet
Ahli Forum
Kapten
Kapten
Negeri Selangor, Malaysia
Posts in topic: 12
Posts: 1530
Joined: Thu Nov 22, 2018 11:25 am
Mood:
Has thanked: 7 times
Gender:

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Matasepet » Tue Feb 12, 2019 10:08 pm

Nursahirah74 wrote:
Tue Feb 12, 2019 5:49 pm
napisah wrote:
Tue Feb 12, 2019 9:59 am
zylajasmine wrote:
Sun Feb 03, 2019 2:16 pm
cemburu? Sinonim dengan perempuan kan. Tapi adakah si jejaka ni tak de rasa cemburu? Atau tak sayang pasangan nya? Jom kita kupas.. Lelaki atau perempuan yang kuat cemburu?
Lelaki dan perempuan sama je. Masing2 ada sikap cemburu.

Ye betul tu lelaki ngan perempuan pun ada sikap cemburu tpi yg kuat cemburu @Paktam😅😅
Ye ke @Paktam .. kuat cemburu..tengok die biasa je ...banyak betina😂😂🤣
EVOS(Zxuan) 8-) :ugeek:

User avatar
Paktam
Junior Moderator
Junior Moderator
Brigadier General
Brigadier General
Negeri Perak, Malaysia
Posts in topic: 24
Posts: 3485
Joined: Thu Nov 22, 2018 9:21 am
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times
Gender:

PINGAT

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

Post by Paktam » Tue Feb 12, 2019 11:16 pm

Matasepet wrote:
Tue Feb 12, 2019 10:08 pm
Nursahirah74 wrote:
Tue Feb 12, 2019 5:49 pm
napisah wrote:
Tue Feb 12, 2019 9:59 am


Lelaki dan perempuan sama je. Masing2 ada sikap cemburu.

Ye betul tu lelaki ngan perempuan pun ada sikap cemburu tpi yg kuat cemburu @Paktam😅😅
Ye ke @Paktam .. kuat cemburu..tengok die biasa je ...banyak betina😂😂🤣
Yela.. Mana ade kuat cemburu
🙈 NI M€¥¥ NI 🙈

Post Reply

Return to “Penghuni Rumah Nurul Iman”