Active Topics

Search found 177 matches

by aiman33
Sun May 19, 2019 3:21 pm
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: LOST WORLD OF TAMBUN
Replies: 338
Views: 19254
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: LOST WORLD OF TAMBUN

Nursahirah74 wrote:
Wed Feb 06, 2019 12:26 am
aiman33 wrote:
Wed Feb 06, 2019 12:19 am
Nursahirah74 wrote:
Tue Feb 05, 2019 9:11 pm



Kan kan seronok yang gelongsor tu 😂😂😂
Kita rasa macam dunia bewarni je..😁

Kan2 😂😂 rasa nak naik sejuta kali 😂😂
dari tadi tak habis kan yerr :?: :?:
by aiman33
Sun May 19, 2019 3:09 pm
Forum: Sukan
Topic: Gimnasium
Replies: 61
Views: 5439
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Gimnasium

Apa yang anda perlu tahu? a) Kenal pasti bahagian badan ( Chest , shoulder, arm (biseps/ triceps/forearm), back, Peha (Thigh), betis (calve) Ff b) Kumpulan badan --Kumpulan pertama ( Chest, shoulder , triceps)-hari pertama (isnin) --Kumpulan kedua ( Back , biceps)-hari kedua (rabu) --Kumpulan ketig...
by aiman33
Sun May 19, 2019 3:08 pm
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: KEMBALI KE SEKOLAH BERSAMA KLKCare 2018
Replies: 61
Views: 5008
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: KEMBALI KE SEKOLAH BERSAMA KLKCare 2018

https://i.ibb.co/bJLgDq9/5.jpg satu kumpulan lain-lain rumah ada.. tapi baju warna sama.. selamat balik ke asrama tak tertukar anak.. :lol: :lol: :lol: :lol: wah hebat juga nya waktu 2018 nya waktu tu saya tak dah lagi... :) Memang la kamu takda sbb kamu baru masukkan 😂😂 saya masuk asrama 2018 bula...
by aiman33
Sun May 19, 2019 3:04 pm
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: CHEEKY TOTS
Replies: 148
Views: 9494
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: CHEEKY TOTS

Faizrosdi03 wrote:
Wed Feb 06, 2019 4:33 pm
aiman33 wrote:
Wed Feb 06, 2019 12:23 am
Faizrosdi03 wrote:
Mon Feb 04, 2019 11:02 pm


Freya ni aku yg main forem bukan mak aku la woi!
Apa lah macam gaduh je tiba-tiba je...😂
Aiman hg inggat aku buat lawak ke😑😑😑
tak kesah pun cepatlah buat lawak :lol:
by aiman33
Sun May 19, 2019 3:02 pm
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: Selamat Hari Lahir Pn Napisah
Replies: 73
Views: 5792
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Selamat Hari Lahir Pn Napisah

Banyak duit mana tahu ni mesti banyak tengok drama ye...😑 https://www.nuruliman.net/gambaronline/images/2019/02/06/3-Pcs-Darah-Palsu-Vampire-Pil-Kapsul-Horror-Lucu-Halloween-Joke-Prank-Trick.jpg_640x640.jpg Ni ha yg aku ckp kan Ouh macam tu , okkk😅😅 betul tu mana nak dapat benda tu :?
by aiman33
Sun May 19, 2019 3:00 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Sahabatku Sahabatmu Jua
Replies: 160
Views: 11314
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Sahabatku Sahabatmu Jua

Matasepet wrote:
Thu Feb 07, 2019 12:21 pm
aiman33 wrote:
Tue Feb 05, 2019 6:26 pm
Nursahirah74 wrote:
Fri Nov 30, 2018 3:22 pm




Sedih saya baca , ayat diatas tersebak hati saya 😭😭
sedih memang sedih tapi mesti meningatkan sahabat yg baik.. :) :)
Yela aku teringat kawan aku yg lama
Sahabat lebih penting kalau tiada sahabat siapa teman kita :)
by aiman33
Sun May 19, 2019 2:48 pm
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?
Replies: 151
Views: 15431
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: LELAKI VS PEREMPUAN. SIAPA MENANG?

zylajasmine wrote:
Mon Feb 18, 2019 11:57 pm
Nursahirah74 wrote:
Sun Feb 17, 2019 11:17 pm
zylajasmine wrote:
Sun Feb 17, 2019 3:44 pm


Normal lah. Tapi lelaki.. Tak ada perasaan cemburu ke?

Lelaki rasanya ego diorang kot yg tinggi 😅
Hmmm. Apa beza ego dengan cemburu?
cemburu sesuatu yang kita tidak dapat dan ego ialah mungkin cepat marah
by aiman33
Wed Feb 06, 2019 12:25 am
Forum: Sukan
Topic: Gimnasium
Replies: 61
Views: 5439
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Gimnasium

Apa yang anda perlu tahu? a) Kenal pasti bahagian badan ( Chest , shoulder, arm (biseps/ triceps/forearm), back, Peha (Thigh), betis (calve) b) Kumpulan badan --Kumpulan pertama ( Chest, shoulder , triceps)-hari pertama (isnin) --Kumpulan kedua ( Back , biceps)-hari kedua (rabu) --Kumpulan ketiga (...
by aiman33
Wed Feb 06, 2019 12:23 am
Forum: Aktiviti Rumah Nurul Iman
Topic: CHEEKY TOTS
Replies: 148
Views: 9494
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: CHEEKY TOTS

Faizrosdi03 wrote:
Mon Feb 04, 2019 11:02 pm
feyaa27 wrote:
Sun Feb 03, 2019 11:14 pm
Faizrosdi03 wrote:
Sun Feb 03, 2019 11:13 pm


Series memang tak tahu


Adu mak pakdi dah lupa kah
Freya ni aku yg main forem bukan mak aku la woi!
Apa lah macam gaduh je tiba-tiba je...😂
by aiman33
Wed Feb 06, 2019 12:21 am
Forum: Penghuni Rumah Nurul Iman
Topic: Muzik atau lagu kegemaran
Replies: 434
Views: 30729
Mood:
Gender:
Negeri Perak, Malaysia

Re: Muzik atau lagu kegemaran

Topik ini bagi siapa yg boleh berkonsi lagu kegemaran anda tak kisah lagu apa pun kecuali yg menpunyai perkataan yg tak elok😉😉 Saya suka dengar lagu sedih terasa berasa sesuatu yang sedih... Apa yang kamu sedih apabila mendengar lagu sedih @aiman33 Saya rasa hati saya rasa benda paling saya tidak b...

Go to advanced search